
Latvijas vēstniecībā Ungārijā notiek tūrisma seminārs

Ar mērķi stiprināt Latvijas atpazīstamību un popularizēt Latviju kā tūrisma galamērķi, 2.aprīlī Latvijas vēstniecība Ungārijā sadarbībā ar airBaltic vēstniecības telpās organizēja Tūrisma semināru “Kultūra un skaistums Latvijā” Ungārijas tūrisma aģentūrām, kas jau šobrīd specializējas uz Baltijas un Ziemeļvalstu reģionu vai plāno attīstīt šo virzienu. Pasākumā piedalījās 18 Ungārijas tūrisma aģentūru pārstāvji.
Semināru atklāja vēstnieks Jurijs Pogrebņaks, kurš sniedza īsu ieskatu Latvijas sasniegumos inovāciju un tehnoloģiju jomās, kā arī akcentēja Latvijas tūrisma produktus un izteica cerību, ka jaunnodibinātie kontakti būs vērtīgs ieguldījums Latvijas un Ungārijas kultūras un tūrisma nozaru attīstībā.
Pasākumā uzstājās airBaltic pārstāve Ungārijā Kristīna Vīnere (Krisztina Wiener) un īpašie viesi – Operetes teātra valdes priekšsēdētāja, radošā direktore Agija Ozoliņa – Kozlovska, kā ārī vannas un ķermeņa kosmētikas zīmola “Stenders” Ungārijas franšīzes vadītāja Ieva Kellere. Kā īpašs pārsteigums viesiem bija operdīvas Sonoras Vaices (soprāns) muzikālais sniegums.
I.Kellere iepazīstināja klātesošos pasākuma dalībniekus ar zīmolu “Stenders” un prezentēja “Stenders” produktus kā Latvijas aromātus un līnijas, kurās iekļautas sastāvdaļas, kas ir unikālas tieši Latvijai un Baltijas reģionam – dzintara pulveris, liepziedu ekstrakts, upeņu un dzērveņu ekstrakts, kadiķogu ēteriskā eļļa, u.c.
Operetes teātra valdes priekšsēdētāja Agija Ozoliņa – Kozlovska klausītājiem deva ieskatu Latvijas kultūras dzīves aktualitātēs šī gada vasaras un rudens sezonās un prezentēja Operetes teātra kalendāru un ieceres.
Pasākuma laikā Ungārijas un Latvijas pārstāvji apmainījās ar kontaktinformāciju un iezīmēja turpmākos sadarbības virzienus.
Semināra noslēgumā viesiem bija iespēja novērtēt “Stenders” izstrādājumus, izmēģinot produktus un nobaudīt Latvijas tradicionālos ēdienus – sāļas un saldas uzkodas.
Ungārijas iedzīvotāji labprāt izvēlas tūrisma aģentūru pakalpojumus kā ērtu ceļojumu plānošanas veidu, tādēļ Ungārijas tūrisma aģentūru iepazīstināšana ar to, ko Latvija var piedāvāt, ir labs ceļš, lai palielinātu ungāru tūristu plūsmu uz Latviju.
Vēstniecība izsaka pateicību airBaltic pārdošanas menedžerim Jevgēņijam Kozirevam un pārstāvei Kristīnai Vīnerei par palīdzību pasākuma organizēšanā, Agijai Ozoliņai – Kozlovskai un Ievai Kellerei par vērtīgām un saturiski bagātām prezentācijām, Sonorai Vaicei par muzikālo sniegumu un Budapeštas lidostas pārstāvjiem, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrai, Latgales Tūrisma asociācijai un Jelgavas reģionālajam tūrisma centram par reprezentācijas un drukātajiem materiāliem.