Latvijas tūrisma industrijas pārstāvji pulcējas Latvijas vēstniecībā Apvienotajā Karalistē
12. decembrī Latvijas vēstniecībā notika Latvijas Investīciju un Attīstības Aģentūras (LIAA) Tūrisma departamenta rīkots pasākums Apvienotās Karalistes tūrisma operatoriem un mediju pārstāvjiem, kura laikā klātesošie tika iepazīstināti ar dažādiem Latvijas tūrisma produktiem un pakalpojumiem.
Latvijas vēstnieks Apvienotajā Karalistē Atis Lots uzrunājot klātesošos atzīmēja, ka tūrisma nozarei Latvijas ekonomikā ir nozīmīga loma, ceļojumu īpatsvars un tūrisma devums IKP ir ~7,5%. Apvienotā Karaliste Latvijai ir prioritārais tirgus, tāpēc novērtējam, ka Latviju un Apvienoto Karalisti savieno aviokompāniju airBaltic, British Airways, Ryanair regulāri tiešie avio lidojumi, kā arī 2025. gada vasaras sezonā lidsabiedrība Norwegian plāno regulārus reisus Rīga-Londona-Rīga.
Vēstnieks Atis Lots aicināja klātesošos Apvienotās Karalistes tūrisma operatorus un mediju pārstāvjus smelties iedvesmu no pasākuma virtuālās tūres pa Latvijas unikālās dabas un pilsētvides ainavām, kā arī izbaudīt Latvijas ēdienu Le Dome restorāna, kas iekļauts "Michelin Selected Restaurants" ceļvedī, šefpavāra Ronalda Striguna izpildījumā, kā arī garšīgas piparkūku meistarklases Betijas Rubenes vadībā.
Vēstniecība arī 2025. gadā turpinās atbalstīt Latvijas tūrisma industrijas atpazīstamības veicināšanu AK un pateicas LIAA Tūrisma departamentam, Latvijas tūrisma industrijas pārstāvjiem Baltic Travel Group. IMPRO, Gaujas Nacionālais parks, Lauku ceļotājs, Estravel, Dome Hotel, Le Dome restorāna komandai, kā arī Nordic Travel Solutions par sadarbību.